Papasakokite
plačiau, kaip gimė bliss?
Kūryba prasidėjo dirbant rūbų dizainere didelėje
įmonėje, kuriant eksperimentinius gaminius, kolekcijas. Vėliau pradėjau dirbti
su individualiais užsakymais. Norėjosi veiklą plėsti, kurti bei įgyvendinti
mažo tiražo kolekcijas. Pradėjom dalyvauti parodose, mados festivalyje IN
VOGUE. Plečiant veiklą, reikėjo tinkamo prekinio ženklo, taip
gimė ir „bliss“.
Ar galima teigti,
kad „bliss“ yra Jūsų charakterio atspindys? Ir kokia, pasak Jūsų, yra „bliss“
moteris?
Atsakant - ar tai mano charakterio atspindys - iš
dalies taip, nors darant masinę produkciją, nori nenori tave įstato į rėmus, ir
turi savo principus laužyti. Visada norisi išlaikyti eleganciją, moterį su
cinkeliu... Todėl nėra sportinio stiliaus, sportiniai treningai - tik į sporto
salę, o ne laisvalaikiui, ir džinsai - laisvalaikiui, o ne į darbą. Tikriausiai
taip ir norėčiau įsivaizduoti „bliss“ moterį.
Kur ieškote
įkvėpimo? Ir kas dažniausiai juo tampa? Kiekvienam žmogui, o ypač menininkui,
svarbu neužmigti ant laurų ir tobulėti. Kaip save tobulinate Jūs?
Kolekcijos kuriamos pagal sezoniškumą, o įkvepia daug
kas: kelionės, nauji įspūdžiai, parodos, muzika... Dažnai lankomės
pasaulinėje audinių parodoje PREMIER VISION, Paryžiuje, čia sužinome
naujausias tendencijas, pati atmosfera parodoje yra ypatinga - čia juk
suvažiuoja viso pasaulio mados atstovai. Pačio miesto labai gera aura, tad parvažiuoji
su įkvėpimu.
Ar nešiojate savo sukurtus rūbus taip reprezentuodama
save bei „bliss“?
Tikriausiai neatsiminsiu kada esu įsigijusi ne mūsų
siūtus rūbus, išskyrus apatinį trikotažą. Visi rūbai iš kolekcijos arba pasiūti
individualiai, natūralius kailinius ir tuos siuvuosi. Idėja dažniausiai veja
idėją, tik ne visas gali įgyvendinti, bet jeigu matai, kad blėsti, ieškai naujo
įkvėpimo.
Ar jau pradėjote
kurti vasaros/pavasario kolekciją? Kokie bus jos pagrindiniai akcentai?
2014 metų kolekcija jau į pabaigą, kai kas jau
gamyboje. Vasaros kolekcijoje dominuos linas ir viskozė, naturalus šilkas. Pavasarinėje
- trikotažo, naujos technologijos apdirbimo audinio striukės,
lietpalčiai, spalvinė gama nuo tamsaus mėlio, turkio, medaus iki laimo, koralo,
dramblio kaulo atspalvių.
Esu girdėjusi mintį, kad mada išblėsta, tačiau stilius
– amžinas. Ar laikydamasi tokio principo stengiatės kurti drabužius ar visgi
manote, kad sezoninės tendencijos yra įdomiau už klasiką?
Stilistika - išlieka, keičiasi to meto mados
tendencijos, detalės, pečių linija, spalvinė gama. Ta pati klasika kinta
siluetu, detalėm... Sezoninės idėjos būtinos, kad ir prie klasikos, jei
keičiasi aplinka, technologijos. Turi būti organika tarp tavęs ir tave supančių
daiktų.
Ką manote apie
moterų stilių Lietuvoje? Kas labiausiai jį veikia? Ko jame labiausiai trūksta,o
galbūt yra per daug?
Lietuvos moterų stilius pasidalino į grupes: paveiktas
sovietmečio, išsilaisvinusias nuo šio laikotarpio ir nauja karta. Pirmoji
dalis gal per daug suvaržyta, bet turėčiau pastabų ir 'naujai' – aprangoje iš
viso jokių tabu, daug beskonybės, nors tikrai daug ką toleruoju, ypač jauniems žmonėms.
Vos pradėjusi
rašyti bliss blogą, nagrinėjau klausimą – ar madą galime pavadinti menu. Ką
apie tai manote Jūs?
Mada vadinasi menu, kai kolekcija nesensta, o
tai pasakys laikas. Kad tai būtų meno kūrinys, turi būti atitinkamas indėlis į
kūrybą, meninė išraiška, tai gali atspindėti ir laikmetis. Tai rūbai
skirti podiumui. Kitais žodžiais tariant, jeigu mados dizainerius ruošia dailės
akademija - tai mada gali būti menu.
Įdomu ar apdirbto trikotažo striukės dar madingos ir šiemet. Nes pernai nusipirkau ir ji man labai tiko ir patiko :)
AtsakytiPanaikinti