rugpjūčio 17, 2014

Stilingos moterys: Giovanna Battaglia ir Miroslava Mikheeva-Duma

Dvi visiškai skirtingos, tačiau kažkuo panašios moterys. Abi dažnai matomos madingiausių žurnalų puslapiuose, karščiausiuose vakarėliuose, kolekcijų pristatymuose, abi - linksniuojamos kaip stilingiausios pasaulios moterys. Rodos, geriau būti ir nebegali. Tačiau šios dvi asmenybės pasiekė tai, ne tik išskirtiniu stiliaus pojūčiu, bet ir sunkiu darbu.

Jos vardas Miroslava Mikheeva Duma, bet draugai ją vadina tiesiog Mira. Miroslavą labiausiai išgarsino jos darbas Harper Bazaar žurnale, kuriame ji buvo mados redaktorė, tačiau dar labiau ji išgarsėjo „The Sartiolist“ ir „Garance Dore“ blogų dėka. Jau tada jos skonis buvo išskirtinis. Dabar ji - laisvai samdoma rašytoja, bendradarbiaujanti su OK, Tatler, Glamour ir kitais žurnalais rusijoje.  Niekam nepaslaptis, kad šią jauną moterį (jai vos 26-eri) nuo mažumės supa prabangus gyvenimo stilius: jos tėtis ir vyras abu sėkmingi verslininkai.
Stilingąją Miroslavą dažniausiai išvysime pasipuošusią garsiausių dizainerių kurtais šedevrais, tačiau visuomet yra jaučiamas jos savitumas derinyje. Ji įneša tam tikras detales, kurios rūba paverčia ne tik jaunatvišku, bet ir išskirtiniu. Miroslava yra jauna, todėl dar tik ieško savo mados kelio, tuo tarpu, visas pasaulis įdėmiai stebi stilių kaitas ir nekantriai laukia jos ekspermentų.
Viena stilingiausių Vogue Gioiello & Vogue Pelle  Italija redaktorė – Giovana Battaglia. Ji ne tik buvusi Dolce and Gabanna modelis ir mūza, Carine Roitfield‘s galbūt būsimoji marti, bet dar ir laisvai samdoma stilistė bei contributing fashion editor žurnale W. Lūžis jos karjeroje – iš modelio į redaktorę – įvyko, kai jai tebuvo 28 –neri...
Jeigu yra moteris, kurios įkvepia  rengtis taip, kaip moteris turėtų rengtis, be abejonių - tai Giovanna arba Gio, kaip ją sutrumpintai vadina draugai. Šią moterį retai pamatysi su kelnėmės, Giovanna  yra tikras moteriškumo įsikūnijimas, tikra Milano ledi. Jos stilius klasiškai pasakiškas, lyg moderni Audrey Hepburn, bet daugiau itališkas tad, savaime suprantama,  nereikalaujantis daug pastangų. Giovanna interpretuoja mados tendencijas, netapdama mados auka, o jos darbai – asmeninio stiliaus atspindys. Įdomus faktas jos stiliuje yra tas, kad ji dažnai pasirodo su rūbais, kuriuos jau yra vilkėjus, tačiau  pateikia juos taip išradingai, kad jos stilių imi įsimylėti vėl ir vėl...

Šioms personoms apibūdinti epitetų maža... Nenustojančios stebinti, moteriškos, novatoriškos, elegantiškos, kad ir kaip jas apibūdintumėte, tenka pripažinti, kartu šios moterys - vienos nuostabiausių stileivų mados pasaulyje.

1 komentaras:

  1. VISAS SKAITYKITE ŠIĄ TESTAMONĄ, KAIP GAUTI MANO PASKOLĄ IŠ TEISĖS IR PATIKĖTOS PASKOLOS ĮMONĖS. Mano vardas Kjerstin Lis, aš ieškojau paskolos savo skoloms padengti, visi, kuriuos sutikau, sukčiaujo ir pasiėmė pinigus, kol galiausiai sutikau poną Benjaminą. Breilis Lee Jis man suteikė 450 000,00 R paskolą. Jis padėjo ir kitiems mano kolegoms. Aš kalbu kaip laimingiausias žmogus visame plačiame pasaulyje šiandien ir pasakiau sau, kad bet kuris skolintojas, kuris gelbsti mano šeimą nuo mūsų blogos padėties, pasakysiu vardą visam pasauliui ir aš su džiaugsmu sakau, kad mano šeima grįžo į gera, nes man reikėjo paskolos, kad pradėčiau visą gyvenimą, nes esu vieniša mama su 3 vaikais ir visas pasaulis atrodė, kad ji kabojo ant manęs, kol turėjau galvoje, kad Dievas atsiuntė paskolos davėją, kuris pakeitė mano gyvenimą ir mano šeimos, skolinantis Dievą, ponas, Benjaminas, jis buvo Gelbėtojas, Dievo siųstas gelbėti mano šeimos, ir iš pradžių maniau, kad tai nebus įmanoma, kol negausiu paskolos, pakviečiau jį į savo šeimą. - viso vakarėlio, kurio jis neatsisakė, ir patarsiu kiekvienam, kuriam tikrai reikia paskolos, susisiekti su ponu Benjamin Breil Lee el. paštu (Lfdsloans@outlook.com), nes jis yra supratingiausias ir nuoširdžiausias paskolos davėjas. kada nors susitiko su rūpestinga širdimi. Jis nežino, kad aš tai darau, skleisdamas mano linkėjimą į mane, tačiau manau, kad turėčiau tuo pasidalinti su jumis, kad išvengtumėte sukčių. Prašau, saugokitės apsimetinėtojų ir susisiekite su tinkama paskolų bendrove el. Paštu per Lfdsloans @ outlook. com arba „WhatsApp“ + 1-989-394-3740. .

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū, kad apsilankėte bliss bloge!